Silencis

on

Bona vesprada i salut per a tu, estimada.

Ahir per la vesprada, mentre passejava la gossa, enraonava per a mi, el perquè de no escriure en aquest blog ni en altres llocs. La conclusió a la que vaig arribar, em satisfà vint-i-quatre hores després.

Ara faig, cree, execute…sense contemplaciones.Tot surt d’on ha de sortir… sense contemplacions ni justificacions. Com un brot de vida.Camine, simplemente…

Salut!

image

4 Comments Add yours

  1. nadiasuch77 escrigué:

    Gaspar! Me alegro tanto de ver tus fotos, de verte , de saber de ti un poquito… Tengo tantas cosas que contarte , tantas vueltas que a dado mi vida …Me encantaria poder verte un día y hablar de la vida pensé en escribir todo lo que vivo gracias a haberme enseñado a valorar tantas cosas y que algún día puedas leerlo… espero que todo valla sobre ruedas un beso y un gran abrazo

    1. gaspar escrigué:

      Encantat de llegir-te Nadia. Un plaer de saber de tu. En volver queden i parlen. El món el construixes tu. El teu món i la teua vida.
      Una forta abra€ada.

      1. nadiasuch77 escrigué:

        Saludos Gaspar! Cómo va todo? Vuelvo por wordpress ahora con una asignatura nueva de protocolo y relaciones públicas, me ha servido mucho que me enseñaras a utilizar este blog, me va todo bastante bien y sigo estudiando y sobretodo feliz, espero que tú también un saludo muy grande

      2. gaspar escrigué:

        Encantat de saber de tu, Nadia.
        Siempre t’he dit que arribaràs allí on t’ho proposes. Sols has de creure en tu.
        Una abraçada ben forta!!

Deixa un comentari

