Gràcies, Kurt …

on

Ahir vaig perdre el torniol d’un dels borns de la bateria de la moto. Quan el cable va deixar d’estar en contacte amb el born, la moto es va aturar en plena marxa. Va succeir en la rodona de l’entrada a Benidorm. La rodona que mana el trànsit a l’estació d’autobusos, als instituts i a l’autopista. Jo hi era amb la moto, pel carril central, en direcció al centre, cap a l’avinguda d’Europa. La resta dels conductors em van respectar i em van protegir fins que vaig ser, ajudant-me de les cames, i sense baixar de la moto, a la vorera de la carretera, on és el semàfor de la redona.

Una volta fora de perill és quan vaig descobrir la causa de la parada de la moto. Vaig repassar totes les possibles causes de la parada: a l’arribar a la bateria, la meua mirada, enfocà  la causa.

No vaig trobar el torniol, tampoc en duia de repost. Mentre furgonyava amb una anella del clauer el born i el cable, tractant de conectar-lo. Aparegué, una gran persona i gran senyor: Kurt, amo i barman  de la cafeteria Valentine. Es va oferir a buscar-me la peça que havia perdut  amb un somriure d’amabilitat i amistat.

Dos viatges va fer a Benidorm, en el primer, el torniol era massa gros, al segon em va portar el què venia bé al passador del born.

Ho conte perquè tant ell com jo no creiem en Déu, però sí en els seus missatgers. El primer missatger va fer possible que isqués  il·lés entre tots els vehicles de la redona. El segon missatger sí que es va manifestar en forma humana: Kurt mateix.

Li ho vaig agrair als dos missatgers, ahir,hui també, en aquest instant.

Adés,  al Valentine.

Deixa un comentari

