Una cita


Li van preguntar a Mahatma Gandhi quins eren els factors que destrueixen l’ésser humà. Tranquil i  serè  va respondre així:

“La Política sense principis, el plaer sense compromís, la riquesa sense treball, la saviesa sense caràcter, els negocis sense moral, la ciència sense humanitat i l’oració sense caritat.

La vida m’ha ensenyat que la gent és amable, si jo sóc amable, que les persones estan tristes, si estic trist, que tots em volen, si jo els vull, que tots són dolents, si jo els odie, que hi ha cares somrients , si els somric, que hi ha cares amargues, si estic amargat, que el món està feliç, si jo sóc feliç, que la gent s’enfada, si jo m’ enutge, que les persones són agraïdes, si jo sóc agraït.

La vida és com un mirall: Si somric, el mirall em retorna el somriure.

L’actitud que prenga davant la vida, és la mateixa que la vida prendrà davant meu.

Si algú vol ser estimat, que estime “.

No cal afegir més, dic jo.

Deixa un comentari

