Tot sota control.

on

No puc oblidar una foto del president del  banc Santander  —no sé si entrant o eixint—  del palau de la Moncloa mentre es posava o es llevava la jaqueta.

Em resulta molt descarat, com un president d’un Estat, rep instruccions del major banquer de l’Estat. He dit descarat.

Mentre la ciutadania està in albis, o no sé on, la banca governa i mana els polítics de torn. Descarat.

A nivell local, una caixa d’estalvis, amb un forat, de no sé quants milions d’euros  serà “salvada” pel llogater de la Moncloa, que la regalarà al seu amo, feliç.

El futbol, els bous, les festes,la fórmula 1, el tennis, el bàsquet, el ciclisme … són subvencionats i pagats, amb generositat, per l’impacte que produeix com espectacle i folclor en la ment líquida.

Sembla tot sota control.

2 Comments Add yours

  1. Tomàs escrigué:

    No havia vist mai el discurs que ens has deixat d’en JFK. M’ha semblat crític i críptic. Com si estes més dirigit a qui el pugues entendre perfectament i se sentís al•ludit.

    Els poders ocults. Així i tot, a USA en són mestres en això dels poders fàctics, els lobbies…

    Pel que fa al banco Santander, jo crec que en Botín no va anar a negociar res amb Zapatero, va anar a fer-li una oferta, volia comprar Espanya sencera. Veurem el resultat final.

    1. gaspar escrigué:

      Hola Tomàs.
      El discurs de JFK em sembla d’ara mateix: m’ha arribat a l’ànima.
      En quant a Botín encara estic rient-me mentre escric aquesta nota. És l’amo i el representa.
      Gràcies.

Deixa un comentari

