Botín i el Santander


M’he trobat aquest vídeo i m’ha conhortat: fa bastants anys em va regalar RENFE una targeta de crèdit per a viatjar, sense cap cost de manteniment. Pel temps la targeta gratuïta va passar a ser gestionada pel banc Santander. Des  que va passar a mans del Santander no la vaig utilitzar per tal que  el banc no em cobrara res. Però, ai! ingenu de mi. Tots els Nadals rebia una carta d’una companyia filial del Santander (que la gestionava)  demanant-me una comissió per fruir de la targeta que ni havia utilitzat mai, ni podia donar-me de baixa, perquè segons els teleoperadors del 902 on havia de cridar, primer havia de pagar el  deute (comissions que s’acumulaven d’any en any, més els interessos de les comissions).

La qüestió més escandalosa és que cada any, després de tenir-me bastant temps gestionant amb el 902,al final de la conversa, sempre em donaven de baixa. Tot mentida: cada Nadal he rebut la famosa carta, l’última, fa dos anys, amb amenaces d’un grup d’advocats que li havien comprat, a la  filial del Santander, els drets sobre els “deutes” dels morosos com jo.

El “negoci” és totalment legal, segons diferents organismes on vaig acudir. Estos “senyors” dels equips jurídics dels bancs i les seues filials estan ben retratats en aquest vídeo.

Enguany ja no he rebut la carta de Nadal, com que Espanya va guanyar el Campionat de bàsquet de no sé quina competició, em van descomptar el 50% del deute.  Les acusacions d’Ignacio Quirós són justes i certes. Felicitacions.

One Comment Add yours

  1. Tomàs escrigué:

    Quina canya que li fot aquest tal Quirós. Ara bé, imagino que en Botín està de volta de tot.

    Tothom es pregunta com s’ho fa el Banco Santander per seguir guanyant i comprant altres bancs arreu del món en plena crisi.

    Hi ha molt de banca molt poc transparent i molt poc orientada al client.

Deixa un comentari

