La racionalitat em perd.


És curiós, quan sóc al llit és quan em bullen les idees de tot tipus: des d’aventures increïbles a opinions, reflexions i crítiques diverses.

Ara que sóc davant de la pantalla de l’ordinador i desitge teclejar… no me’n recorde de cap aventura o desig que aquest matí, o anit  –en el llit—  em brollaven.

No he de ser  un contador d’històries “d’ofici”, més bé de llampecs i espurnes en període de trànsit al voltant de la semivigília. La racionalitat em perd.

Bon dia i bon any!

One Comment Add yours

  1. Tomàs escrigué:

    Hola Gaspar. Quantes idees perdudes doncs!
    Has de dormir amb una petita gravadora sota el coixí i quan et vingui una idea la verbalitzes a cau d’orella i la gravadora s’encarregarà de la tasca de secretaria per a que al matí següent puguis gaudir dels teus pensaments.
    És cutre però pot ser útil.
    De vegades em venen idees veient-ne d’altres, o llegint un llibre o un diari o veient la tele. De vegades miro una foto o penso en un viatge… I de vegades estic en blanc, res em sembla prou bo per fer un post.
    Que vaig molt bé l’entrada i tot el 2011. Ens llegim!

Deixa un comentari

