De pobres


Ser pobre sempre ha estat una desgràcia: he tingut que passar i pagar, dues vegades la itv del meu vehicle.

 La primera vegada de no passar-la vaig pagar cinquant-cinc euros. El pilot de l’airbag el duia encés, per la qual cosa, em van segellar en la documentació del vehicle la prohibició de circular per la carretera.

He anat al taller, m’han llevat la llumeta, en roig, de l’airbag i he tornat a l’itv de Benidorm, a pagar ara, vient-i-un euros, per la nova revisió que he superat i que em permet circular legalment per les carreteres i camins del senyor.

Quan m’han donat la documentació que em permetrà circular per un any, sorprés he preguntat si havien comés un error, doncs jo pensava que les inspeccions d’itv es feien cada dos anys: amb formes festives em diuen que el vehicle ja és vellet. Jo els he contestat que  també ho sóc i que volia una explicació convincent. Me l’han donat: a partir dels deu anys d’antiguitat els vehicles han de passar la itv cada any.

Aquest és l’ambient que creen algunes persones que treballen en la itv de Benidorm. Viuen en règim de monopoli: com en els temps de Campsa. A mi m’han pres el pèl.

Ja ho dic, ser pobre és una desgràcia.

Deixa un comentari

