Les confesions d’una puta


Aquest matí , després de desdejunar , el cambrer li ha lliurat un sobre  dirigit a ell com l’home de les botes marrons. Sorprés, li ha preguntat  de part de  qui era el lliurament . El sobre no porta més senyes. L’única condició que li van posar al cambrer era que li ho entregaren després de desdejunar.   Això li  ho diu, no recorda l’aspecte de la persona que li va lliurar el sobre, va creure que era una amiga seua …o així li ho va manifestar la comunicant anònima . El sobre  conté  unes Confesions ,  les ha   llegides  tres, quatre o cinc vegades… no importa. Les Confesions  citen  un diari que pot fullejar però que no coneix. Li torna a preguntar al cambrer si li van deixar alguna cosa més. El cambrer nega amb el  cap mentre fa memòria…

CONFESIONS D’UNA PUTA:

 

Hola, el meu nom és Cris.
Tinc un possible cas d’addicció al sexe.
 Tinc l’impuls sexual d’un goril·la mascle en zel.

El sexe l’interpretem de manera distinta les persones. En el nostre caminar per la vida suportem un determinat sentit moral del sexe  : algunes coses estan bé i altres no tant, tots ho  sabem. La majoria de nosaltres sabem i entenem que no està bé enganyar a l’altre amb el sexe. Tots ho saben i entenen, però de vegades la teoria i la pràctica simplement es contradiuen. Però el veritable dilema moral amb el sexe és que és molt difícil jutjar a una persona que ha trencat els prejudicis oficialment acceptats . El sexe és sempre un moment íntim entre la gent que el practica. I realment no es pot jutjar a una parella d’amants, simplement des del punt de vista de l’amant que ha estat enganyada. És obvi que l’engany existeix i  està malament,  i és injust per  a qui  l`ha patit  . Però mai no és tan simple com això, no? També s’hauria de veure la situació des de la perspectiva dels amants tramposos i des d’un observador exterior.  I per damunt de tot,  això també s’hauria de comprendre des de les situacions  generals  a  què  aquestes persones s’enfronten en  les seves vides individuals.

Un  exemple,

Moltes persones asseguren: “Mai he enganyat la meva parella. No mai. La meva vida sexual va començar a l’edat de 14 anys i fins ara,  mai he estat infidel a la meua parella”.  Així que això els converteix en uns ciutadans models, tant  que El Ministeri d’Afers amorosos —si existira—  estamparia    el seu segell en un certificat que dirà  que poden  circular lliurement i sense posar  en perill la seua  reputació pel món.

No obstant això, cinc  persones m´han enganyat . I no estic dient que no he estat una  puta  , no en cinc  actes de sexe, que sí,  que ho dic—però amb un número immensament superior. Estic dient que els cinc tramposos han coincidit amb cinc  tramposes. Sent jo la victima, com a mínim cinc vegades.  

Això ho pots comprovar si fulleges el meu diari , però sembla que  és suficient per a què em posen  l’etiqueta d’una prostituta bruta. Després de tot, la responsabilitat principal de la trampa recau sobre les espatlles dels tramposos i no de la puta. El trampós ho és per se, i jo, si vols, sóc una  còmplice necessària assabentada de ser-ho.

Jo no em penedesc dels meus actes com a puta exercint. Què vols si em manifesten el seu ardor en el meu cos amb una necessitat torbadora? No em penedesc, no tinc cap certificat d’honestedat. Sóc una puta ,ho reconec. Ha estat en les meues mans , moltes vegades, negar-li al trampós el seu fi. Que haguera aconseguit? Que se’n tornara a casa amb la seua volguda esposa o que se n’haguera buscat una altra en qualsevol pont de la carretera?

Ara vaig a ser brutalment honesta: Una de les raons per les que mai he dit “no” a algú que volia enganyar la seva parella era perquè era un ego bojament enamorat de mi. Aquesta persona compartia una relació. Aquesta persona es trobava  suposadament enamorada , o almenys tenir un rotllo  prou seriós amb algú. I encara volia tenir sexe amb mi a pesar de la moralitat establerta.

Per ara he d’estar començant a semblar una gossa bastant horrible, no? Els meus motius eren egoistes,sí . Podia haver deixat que això passara o no, però no ho vaig fer. I jo ni tan sols vaig considerar cap importància . Ell, se sentia bé… i no em penedesc en absolut. Fent aquestes coses poden posar-me qualsevol mal nom, no?

Però  sí  et dic que si  en tots els casos en què  me’n vaig anar al llit amb el trampós,   estava,  bojament, profundament,  enamorada  d’aquesta persona.  Somiava desperta, enamorada. Sempre ho he fet pensant , que alguna cosa dolenta sofria el meu amor amb l’altra persona. Que la seua parella no l’estimava suficientment. A vegades també pensava que la relació que mantenia encara no era prou sincera i autèntica. Actuava amb  l’esperança d’ obtenir una resposta als meus sentiments .
Això mai va passar ? – No.

I pel que jo sé, la gent enganyada  mai es va assabentar del succeït. I en la majoria dels casos aquestes relacions va anar caient pel seu propi  pes.

I si alguna cosa es pot aprendre del que acabe d’explicar,  és que de quan es tracta de sexe, la línia que separa el què està bé del què està mal és molt difícil de traçar.

 Fer trampa en una relació,  és un de les pitjors coses que es poden passar, i no hi ha excusa quan trenquem un cor. Els què estan al voltant de l’engany ni son tots blancs ni tots negres, com normalment es creu. No és només un acte d’impietat i traïció. Sempre hi ha alguna cosa més.

Al traït no li importen les raons de l’infidel. No hi ha cap raó ni explicació que la víctima de l’engany interioritze. En aquestos casos la víctima no sent ni escolta, sentencia a l’infidel.

No hauríem de jutjar amb estereotips de bons i dolents aquestes situacions que s’hauran d’analitzar des de tots els punts de vista.

Fins i tot,  la gent bona, de vegades enganya.

I sempre hi ha una raó darrere de cada acte. Una bona persona pel matí no pot ser dolenta per la vesprada. I la raó és una cosa que no sempre es pot entendre amb la lògica, perquè en el sexe al final és sempre una conseqüència de les emocions.

Deixa un comentari

