On som? parada i continuar……

on

Estem acabant el curs. Ha estat un any satisfactori. O tal vegada uns mesos –aquestos darrers—fantàstics. He crescut. La meua mirada ha canviat. Somric. La crisi és fora de mi. Certes lectures han estat fructíferes: Àngel Gabilondo, Mira, Baixauli, Palacios, Porcel, sempre Cervantes, Verose, Gregorio Morán, Saramago, Chomsky, Gustavo …… m’acompanyen en la travessia. No he d’oblidar els meus alumnes que em recorden el què jo vaig ser una vegada en un temps. A tots moltes gràcies, també als que no he citat per peresa o oblit. A tots sense distinció. Sou responsables de la meua trajectòria. La que he escollit. No ho diré a la manera de Pla. Allò de coneguts, saludats… etc. No m’agrada. A tots en la mesura que ha estat possible la comunicació sensorial específica i determinada. Sense limitacions de cap tipus. Des de la llibertat de consciència, gràcies per ser com sou. I no és un comiat……. continue –ara amb un somriure.

_Medival

Deixa un comentari

